Username:
Password:

Register Forgot password?

Login to Vote!

WATER BOTTLE VS EMPLOYEE

VN:R_U [1.9.1_1087]
0 (0 votes)

We received a work comp claim for a 19 year old female that was 5 feet tall and weighs 98 pounds and was injured in the break room while taking her afternoon 15 minute break.

She tried to lift a 5 gallon water bottle to replace the empty one in the water cooler. She knew it was going to be difficult so she did a big HEAVE/HOE and lifted the bottle as hard and as fast as she could. She slipped and fell backwards and the 5 gallon water bottle fell on her face and broke her nose! Yep, even though she was on her break this is a compensable claim and we are paying benefits.

I wish they had video!!!

Leave a Comment

Login to Vote!

DAD TRIPS ON POT BROWNIES

VN:R_U [1.9.1_1087]
0 (0 votes)

Paramedics were called to a residence and when they checked the man out they found his vital signs to be normal. But they noted that he was displaying odd behavior — crawling around on the floor, randomly using profanities and calling the family cat a “bitch.”

The man told paramedics he felt like “he’s trippin’.” He declined their offer to be taken to the hospital. Paramedics reportedly helped the stoned father to bed, where he presumably had some totally trippy dreams as he wife advised she was afraid he overdosed on Pot brownies. They told her he could probably just sleep it off.

Leave a Comment

Login to Vote!

Plastic Face

VN:R_U [1.9.1_1087]
+1 (1 vote)

Plaintiff filed a lawsuit against a plastic surgeon, claiming he botched her face lift. Reserves were set high and an initial settlement offer was made in the six figures, but it was turned down. Plaintiff had denied ever having any previous procedures on her face. However, after some investigation on social media and review of photos going back five years, it was discovered that she had undergone at least 5 other plastic surgeries to her face and a few of them had been botched! Our reserves lowered and the ultimate settlement was very small.

Leave a Comment

Login to Vote!

Knife Revenge

VN:R_U [1.9.1_1087]
+1 (1 vote)

Plaintiff was working as a part time housekeeper and was seriously injured when cut by knives when cleaning out the dishwasher. She claimed that sharp knives were placed in the appliance with the sharp edges up and when reaching in the dishwasher, her hand was cut severely, requiring more than 20 stitches. After depositions were taken, it was revealed that the wife suspected her husband of having an affair with the housekeeper and so she purposely placed many sharp knives with the blades facing up and then asked Plaintiff to clean out the dishwasher, which led to the injuries. The insurer settled the claim by paying a significant amount.

Leave a Comment

Login to Vote!

Talent for Texting

VN:R_U [1.9.1_1087]
+1 (1 vote)

Plaintiff testified that she looked in her rear view mirror and saw our insured texting. A few seconds later, she was rear-ended by our insured. After the accident, the parties to the lawsuit were exchanging information and Plaintiff accused our insured of texting. Our insured denied this and then, according to Plaintiff, said, sorry, I need to respond to a text! We paid the claim.

Leave a Comment

Login to Vote!

DEATH AFTER LIPOSUCTION GETS A $3.8 MILLION DOLLAR VERDICT FOR THE SURVIVING HUSBAND

VN:R_U [1.9.1_1087]
+1 (1 vote)

The Idaho Supreme Court has affirmed a jury verdict for $3.8 million against a southwest Idaho doctor following the death of a woman who underwent a liposuction procedure.

The court ruled Thursday in the wrongful death and medical malpractice case against Silk Touch Laser and it owner, anesthesiologist Brian Kerr.
Krystal Ballard, 27, underwent the liposuction and fat-transfer procedure in 2010 and died less than a week later from septic shock caused by bacteria.

Her husband, Charles Ballard, filed a wrongful death lawsuit, and a jury in 2014 awarded him about $2.5 million in economic damage and $1.3 million in non-economic damages.
Kerr appealed with several challenges. But the court said there is substantial evidence supporting the verdict. “We are pleased with today’s decision, which affirms the verdict reached by an Ada County jury in this lawsuit,” said Scott McKay, attorney for Ballard.
Kerr said he’s sad about the death, but he wishes Krystal Ballard had taken advised precautions to prevent infection.

“One of the things that kind of gets lost in this is the patient,” Kerr said. “And I certainly feel badly for Charles and his loss — and certainly the passing of Krystal. I don’t want to, as I make comments, I don’t want to be at all disparaging about her. … I think my sadness is I wish that she had done what we had asked her to do (for infection prevention), and the only thing we have changed about our practice is to put more of an emphasis on that.”

Kerr said patients have asked him about the case, but it hasn’t affected his business. He said the business had no previous incidences of infections like Ballard’s, and he believes the equipment used during the procedure had been properly disinfected and sterilized.

Leave a Comment

Login to Vote!

NICB RANKS THE 10 MOST STOLEN VEHICLES

VN:R_U [1.9.1_1087]
+2 (2 votes)

NCIB RANKS THE 10 MOST STOLEN VEHICLES

1. TOYOTA COROLLA
2. NISSAN ALTIMA
3. TOYOTA CAMRY
4. CHEVY IMPALA
5. CHEVY MALIBU
6. DODGE CHARGER
7. FORD FUSION
8. HONDA ACCORD
9. FORD F150 SERIES
10.CHEVY SILVERADO

Leave a Comment

Login to Vote!

Dr. Phil sues National Enquirer for $250M over spousal abuse articles

VN:R_U [1.9.1_1087]
+2 (2 votes)

The Enquirer must have money to Burn. Dr. Phil” McGraw and The National Enquirer are lining up for a courtroom brawl after the television talk show host and his wife filed a $250 million lawsuit against the supermarket tabloid and its sister publications, charging that they falsely accused him of being an abusive husband and a hypocrite who doesn’t practice what he preaches.

The lawsuit was filed last week in Palm Beach County, Florida, against the Enquirer, its owner American Media Inc. and sister publications, Star Magazine and the website Radar Online.
According to the suit, the publications damaged McGraw’s reputation by falsely accusing the TV psychologist of physically and verbally abusing his wife, Robin. The articles also said that Robin McGraw tolerated the abuse and that the couple are getting divorced.

The suit also says the Enquirer threatened to run a false story accusing McGraw of busting a man’s head with a beer mug during a drunken melee while in college in the early 1970s.
The suit says such allegations unjustly harm the McGraws’ reputation as outspoken opponents of spousal abuse. It adds that Robin McGraw started a foundation aimed at helping battered spouses and that the couple’s marriage is solid.
McGraw, 65, hosts the popular “Dr. Phil” talk show, where the booming-voiced Texan is known for passing out folksy advice to guests with various problems. He also produces “The Doctors” and other TV shows and publishes best-selling diet and self-help books. Forbes Magazine ranks him as the world’s fourth-highest-paid celebrity, with annual earnings of $88 million.

“Dr. and Mrs. McGraw, after enduring years of the National Enquirer, Star and other American Media Inc. publications knowingly and recklessly printing outrageous lies about them, their marriage, their integrity and their character, have finally concluded that enough is enough and too much is too much,” their attorney, Lin Wood, said in a statement.

American Media said in a statement that it will defend itself and will expose Phil McGraw’s “stale and fraudulent claims for what they really are.” “It’s a delicious irony that Dr. Phil, whom a California judge has called a ‘charlatan’ and the Daily Beast has called a ‘quack’ whose ‘unseemly melange of exploitation, celebrity parasitism and credential mining goes back years’ has filed a lawsuit against AMI and accused it of being a ‘trashy tabloid,’” the statement said. “This from the man who visited Britney Spears in the hospital in 2008, then issued a public statement about the visit in violation of her family’s trust.”
The judge’s comments came in 2010 after McGraw featured on his show a couple who had shoplifted more than a million dollars of goods.
According to the lawsuit, since 2003 the Enquirer and its sister publications have published more than 85 articles about the McGraws, an average of one every two months, accusing them of felonies, hypocrisy and professional misconduct. The lawsuit says the stories are false or exaggerated and aimed at increasing what it said are American Media’s shaky finances.

“Those articles were manufactured and published to increase corporate revenues and profits at the unlawful financial, reputational, and emotional expense of its targets, while simultaneously using their names, likenesses, and fame as a buzz-creating and revenue-generating catalyst,” the lawsuit says.
The lawsuit says that the McGraws and American Media reached a two-year agreement in 2013 stipulating that the couple would not sue the company if it stopped running articles about them. The lawsuit says that shortly after the agreement expired late last year, the Enquirer and Star threatened to run a story that the McGraws contend is false.

The lawsuit says the story would have accused Phil McGraw of smashing a man’s head with a beer mug during a drunken brawl while he was a student at Texas Tech University in the 1970s. The lawsuit says the nightclub where the brawl allegedly took place didn’t open until six years after McGraw graduated and didn’t get a liquor license until 2009.

Leave a Comment

Monthly Contest

Enter to Win Crazy Gift Cards -- Up to $100.00! You would be Crazy not to submit your bizarro claims stories for the chance to win up to $100.00 in gift cards if your story is laugh out loud funniest, cringe-worthiest or craziest. Submit your Crazy claims today -- just make sure not to use any real names of people or companies. You could be a winner!

View Winners